Mít na výběr dobrý nos

I tak se dá popsat případný výběr uchazečů o zaměstnání. Na základě zaslaných životopisů není moc dobré poznat charakter zájemce ani jeho chování na veřejnosti, ve stresu a v týmu. Pokud chcete svoje zájemce lépe otestovat a poznat je, zkuste to formou assessment centra. Jedná se o klasický pohovor, který ale nespočívá v pozvání jednotlivce, ale více uchazečů v jeden termín a čas. Takto hromadně si je otestujete při různých úkolech, kde budou mít možnost pracovat týmově i jednotlivě. A jak se máte, jako personalista na takový pohovor připravit? Svoje dovednosti, zkušenosti a nápady vám předá a s realizací pomůže, agentura MotivP.

Metoda, která vám otevře oči

Z pohovoru v případě assessment centra není důvod mít strach. Obavy jsou zbytečné, jak pro personalistu, tak pro uchazeče. Konečně možnost, jak jako uchazeč vydat ze sebe, co nejvíc, konečně možnost poznat uchazeče lépe. Psychodiagnostika je nástroj, který odhalí mnohé skutečnosti, tajemství a hlavně pravou tvář zájemce o pracovní pozici. Najednou budete mít ve výběru více jasno.